Anal

Idag: Jag och Sanera åt frulle tillsammans. Mys!
Efter det kilade jag & Mary iväg till Salem och fixade våra naglar by Mickiz. Finfint!

Åt en hel chokladkaka själv på vägen hem, magen kurrade...
Kom hem, åt middag och sedan åkte vi och handlade lite smågrejer.
Nu sitter jag här. Jag och älskling har sms-terrat varandra hela kvällen och nu ska jag försöka få honom att säga godnatt för jag börjar få ont i tummen (a) Och det är lite jobbigt att smsa när man inte hunnit vänja sig vid naglarna... Kanske ska spela Jewel Quest igen innan jag går och lägger mig (damn you Katti & Dan för att ni visade mig det där spelet).


VARNING! Beroendeframkallande!!!

Torsdagsplaner:

Imorgon ska jag köra bil med en bilskola och se vad de har att säga om min körning. Vi får se hur det går! Och efter det kommer Nella hit med Kira, ska fläta hennes hår så att hon är fin inför helgen. Sedan ska jag åka hem till Dan, han har efterfrågat att jag ska vara där innan han kommer hem, så jag får väl försöka hinna dit innan 16...

Fredagsplaner:

Jag och Dan ska på bio och se The Unborn. Någon som vill haka på? ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie Häll

Hahah det spelet spelade jag i somras.

Sjukt beroendeframkallande :P

2009-01-22 @ 10:45:43
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Haha ja visst är det? :p

2009-01-22 @ 11:47:42
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0