Dålig uppdatering

Sorry Majsan! Om du har varit inne här och hoppats på att få läsa smaskigt skvaller så lovar jag att det kommer... Har bara inte så mycket tid att spendera framför datorn just nu då den mesta tiden går till att hinna umgås med mina vänner, övningsköra arslet av mig och umgås med min pojkvän ;) Jag tror du vet vem...

Puss på dig Majsan, hoppas du läser det här snart!
Saknar dig! <3

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

Hahaha Seeeeeexy! Jag visste det :) Vad glad jag blir for din skull!! Men forvantar mig fortfarande smaskigt skvaller och BILDER! Haha Saknar dig med! <3

2009-01-06 @ 02:56:08
Jag har bajsat: Nadia

Hellu! Vill du vinna en totalpimpning på min blogg eller kanske vinna den till någon av dina vänner? Gå då in på min blogg och läs hur du kan vinna! / nadia <3

2009-01-06 @ 11:06:39
Come and get me: http://alkhatib.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Nemen söt, sa ju att ni skulle bli tillsammans! :D

Självklart ska du komma och kolla lägenheten :)

Ta ett vinglas kan vi göra då också ;)

Men ska nog ha nagelgrejerna här ser det ut som,

så om inte annat ser du den då. <3

2009-01-07 @ 04:12:28
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Ofcorse sexy!

Har du varit bättre med naglarna nudå? ;)

Gissar not, haha men du kanske överraskar mig :D

Tycker vi tar det där vinglaset inom en snar framtid ;) <3

2009-01-07 @ 15:08:24
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0