Ems gör en Sanera

I år ska det bli ändring, därav blir det nyårslöften i år! Som Sanera alltid envisas med...
Dock har hon ju alltid glömt de tills nästa nyår, så därför skriver man upp de ;)
Här kommer mina nyårslöften:

  • Jag ska bara umgås med personer jag verkligen tycker om
  • Intala mig själv att det är onödigt att brusa upp över småsaker
  • Klara engelska B-kursen
  • Dricka många drinkar på altanen(!)
  • Åka på roadtrip
  • Åka utomlands med vännerna
  • Ta väl hand om mina allra bästa vänner!
  • Dra ihop världens gäng till Saneras landställe i sommar
  • Krama Majsan jättehårt när hon kommer hem
  • Skaffa ett jobb (förhoppningsvis inom snar framtid)
  • Se allting från den ljusa sidan
  • Säga vad jag tycker och tänker
Kattis och min fina nyårsdukning.
Hoppas nästa nyår blir lite (eller mycket) bättre.
Ni som var där, och ni andra som står oss nära vet varför...


Så, det var en del löften, hoppas jag lyckas hålla alla. Det är ju inte direkt nå svåra grejer (a) Förutom att "inte brusa upp över småsaker", den kan bli tuff med mitt temperament ;D 
 
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

vad fint ni hade gjort :D

2009-01-07 @ 17:33:26
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hihi yeah, katti har bild på när det är helt klart med glitter och allt.. så då var det ännu finare :D <3

2009-01-07 @ 17:37:36
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0