Femtonde januari

Usch, kunde inte somna om imorse när älskling hade gått.
Låg och tänkte på allt jag ska hinna med och lyckas med inom närmsta tiden...
Blir superstressad bara av att tänka på det, och alla säger att man ska slappna av och inte tänka på det så mycket.

Men man vill ju så gärna vara perfekt...

Idag ska jag ialla fall till Farsta C och fika med Katti, det var länge sedan vi sågs nu!
Efter det ska jag hem, kanske träffa Sanera. Och efter det blir det antagligen först
middag, sedan övningskörning och efter det hem till Dan och mysa & sova. Stress.



Imorgon blir det mys. Ska över till grannen (eller så kommer de hit?) och äta middag tillsammans allihopa. Ta det lugnt älskling, det ordnar sig, jag är ju där ;) hihi...

Nej, nu måste jag gå. Tror att Katti är klar snart ;) Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0