Imorgon

Ja, imorgon är det fredag. Och vet ni vad som händer då?
Jo, då blir det några (eller många) glas vin med Katti, Sanera & Bini! Wiho!
Ska bli så trevligt, så! :D

Sanera, I tried to call you but no answer?

Får testa att ringa din mobil strax ;)


Sexy, where are you?

Idag har jag varit i stan, mötte upp Mary & Pilla för att ta en fika.
Sedan blev det promenad genom stan, hehe. Lite kallt dock!
Snart kommer nog mami hem med käk och påfyllning till mobilen...
Jobbigt att inte ha pengar på mobben! Det blir jävla jobbigt att få tag på folk...

Ikväll ska jag hem till älsklingen, som jag inte träffat på två och en halv dag...
Oj så länge sen ;) hihi. Ska bli så skönt att få sova med honom inatt! I love you!

Nae, tillbaks till TVn och försöka få tag på Sanerutt, den kvinnan!
Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Känns som att Krille ligger på minussidan nu och Dan på plus ;)

2009-01-29 @ 21:31:19
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

men hjärtat! jag sov ju!!!!!!!!!! du vet ju hur det är ;) går ju lixom i nte a5t få upp m igg höhöhöhöhöhööh love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu massa <3

2009-01-30 @ 11:50:28
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Haha nej I know, men du brukar liksom sitta fastklistrad vid mobilen, du släpper den inte ur din blick, ens en sekund... den är typ fuktskadad av din handsvett (kanske därför den segar så mycket) ;D Så man blir ju liksom lite förvånad när du inte svarar ;)

2009-01-30 @ 15:09:51
Come and get me: http://bellsaan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0