Lördagkväll

Igår var det röj. Ems, Sanera, Katti & Bini drack vin och sedan blev det Värdsan till stängning. Efter det skulle det bli hemgång. Men jag, Katti & Dan fastnade vid en busshållplats i typ 30 min (i flera minusgrader, snorkallt!) för vi kollade fel busstider... Jaja, vi kom iaf hem tillslut ;)

Idag har jag varit på 50års-kalas. Farbror Dan som fyllde år. Var där ett tag och sedan gick jag hem för att göra mig iordning, ska följa med älskling till Värdsan. Vet egentligen inte vad vi två fattiglappar ska göra där... Ingen av oss har ju pengar, men men! Kan ju bli kul. Så nu sitter jag här och väntar på att han ska säga när vi ska gå till tåget, för nu är jag klar :D Hann äta lite spaghetti också, gott ^^

Miss secret agent 2 på TV. Har redan sett den ett antal gånger. Men just nu känns det ganska lockande att bädda ner mig i sängen och glo på TV istället för att dra till Värdsan. Kan ju verka lite wierd med tanke på att jag sitter här fullt sminkad och festklädd (fast jag inte ens ska festa ikväll), men jag är så jävla trött. Är helt slut. Vinet igår tog musten ur mig. Höhö...

Nej, nu måste jag till mobilen och kolla vad som händer och fötter. Det plingar hela tiden, kanske dags att rulla? Eh, vi höres. Simma lugnt.

Ciao!
/ Slemmi.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0