Majsan; här kommer några fler nyårsbilder



Kattis & mitt egna nyårsfirande vid tolvslaget. Katti hade lite problem med att få upp flarran, men det gick tillslut dock fick hon Asti (bubbel) i ögat, som du ser på tredje bilden. Sen blev det en skål när hon väl kunde se någorlunda igen och sedan blev det en nyårspuss!

Lite senare på natten så kom iaf Krille & Dan hem till oss, så vi fick iaf fira lite grann med de. Kan berätta hela historien för dig sen i ett mail istället, orkar inte skriva allting här ;)

Puss och kram!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Laaamp!

Yaaay! :D Vad glad jag blir! :D Haha vantar med spanning seeexy!

PAAEEEEEY! :D <3

2009-01-11 @ 00:55:15
Jag har bajsat: Gallanbrallan

HAHAHAHA.. har kollat i min blogg varje dag sen jag skrev det här inlägget efter en kommentar från dig... nu hittade jag den! :D HAHA <3

2009-01-15 @ 13:52:37
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0