Thank god it's friday

Fredag idag, som alla kanske redan vet.
Bio ikväll, skräckfilm :D Hoppas den här är bra nu...
Annars kommer Dan gnälla på mig i tusen år, som han gör med alla andra dåliga filmer jag väljer...


HIttar inga bilder på affischen till filmen vi ska se så det fick bli en tråkig bild från en scen...

Var ju på bilskolan igår och körde. Det gick bara bra, men ska ta fem lektioner till för att vara riktigt säker. Snart har jag körkort, hihi! Efter bilskolan gick jag hem och väntade på Nella. Vi umgicks ett tag och jag flätade hennes hår, hoppas det blev fint, gjorde ju några fler flätor denna gång än vad vi brukar göra ;) Och lilla Kirabira var med också, sötisvovven!!!

Sen åkte jag hem till Dan och väntade på att han skulle komma hem. Hemmafru som jag är, så började jag självklart plocka och städa direkt. En dammsugning skulle behövas ser jag nu när jag sitter i soffan och tittar runt på golvet. Men det ska jag tvinga honom att göra, och om han vägrar blir det sexstrejk ;) Tack för tipset, Beijer ;)

Nej, nu är det nog frukostdags. LIgger ett lockande kakpaket här framför mig, hehe...

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

Inte bra tips beijer!

2009-01-23 @ 16:33:45
Jag har bajsat: Michaela

Grymt att du verkligen tagit tag i körkortet! :D

Håller tummarna för dig sexy <3

2009-01-27 @ 06:29:04
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0