Varför?

Varför började jag ens på den här jävla engelskakursen?
Jag orkar ju inte. Jag är fan för jääävla lat! Vad är det för mening?

Vi fick en läxa; Why I study. Ska skrivas på ett A4. Inget avancerat.
Hur svårt kan det vara? Jo, jävligt svårt. Jag skulle vilja skriva:
"I really don't know why I'm taking this stupid-mother-fucking-asshole-class".

Men undrar vad läraren skulle säga då? Får man MVG fast man använder fula ord? Går en kurs man inte ens vill gå? Jävlar vad motiverad jag är. Det är jävligt jobbigt att sitta still på en stenhård jävla trästol, få ljuset från alla tusen lysrör i ögonen, stirra på en gammal tråkig lärare som inte kan förklara så att alla förstår, lyssna på alla andra idioter som knappt kan engelska... i TRE jävlaäckligafucking TIMMAR!

Fan vad jag klagar. Men kände bara att jag var tvungen att få lite motivation till kursen ikväll. På 3 timmar. Då jag hade kunnat gosa med älsklingen eller umgås med mina vänner. Men nej. Jag är en flitig och ambitiös jävel som tar en jävla engelska kurs, som jag egentligen inte behöver just nu, för jag vet ju inte ens om jag vill läsa vidare? Förmodligen kommer jag inte orka läsa vidare. Så varför ta denna kurs? För att bli bättre på engelska. Jo, men räcker det inte med MVG i engelska A och MVG i branschengelska? Nej. Måste ju läsa engelska B också, intensivkurs dessutom. På 3 timmar. Varjejävlatisdag.

Och varjejävlatisdag glömmer jag bort att jag har denna skitkurs så jag planerar in andra, mycket roligare saker. Men sedan på eftermiddagen så minns jag... Just det. Den där jävla engelskan.

Nej, nu har jag tyvärr inte tid att klaga längre, fast jag skulle vilja...
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Jadå jag ska slänga in alldeles strax :)

Det är Pillan som har bilden på sin kamera,

är hos henne&Jamie nu så hon sa att hon

skulle slänga in alla bilder ;)

Så om du sitter vid datorn ett tag så finns

det på min blogg snart!

<3

2009-01-27 @ 12:37:30
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Nu jävlar vettu, nu har jag en bild uppe!

2009-01-27 @ 14:29:54
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Anonym

FÖRFAN GALLIS!!



Tänk positivt, den där engelska B kursen kan vara bra att ha med sig i bagaget! :)



Vin på fredag?



LOVE

2009-01-28 @ 07:21:37
Jag har bajsat: bini!!!!!

Kan ju vara bra att veta att det var JAG som skrev kommentaren, mohaha

2009-01-28 @ 07:22:21
Come and get me: http://raggarballe.blogg.se/
Jag har bajsat: på mig

Amenvisst, ännu snyggare IRL! ;)

betyder styrka och står för all skit jag

varit med om, att jag gått igenom det, stått

på mig, hanterat det och gått vidare, starkare.

F'et står för min lillebror Felix som gick

bort 96 :) så speciell och viktig för mig! :D

<3

2009-01-28 @ 20:19:06
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Anonym

för att u inte bara ska sitta hemma? *-)

2009-01-29 @ 13:33:57

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0