7e juli

Igår överraskade vi Majsan på flygplatsen när hon hade landat.
Hon blev verkligen överraskad och glad! Hihi!
Hon har ju varit borta i över ett halvår nu, rest runt i massa
olika länder och partajat som faaan ;)
Vi måste ses snart Majsis, så snabbt som möjligt :D


Majsan!

Anledningen till att jag inte uppdaterar så mycket är för att jag är hos
min pojkvän mestadels och han har semester nu, så vi passar på att
umgås hela dagarna och mysa ;) Just nu är vi hemma hos mig med min
mamma som är ledig idag och ska ha gäster ikväll. Men senare ska jag och
älskling åka hem till honom och äta middag och bara mysa. Imorgon kanske det blir bio ;)

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Kul att hon blev så glad, men vad annars? :D hur går det med jobbsökandet? Jag mår piss men går till jobbet, det är fan cred till mig alltså. <3

2009-07-09 @ 06:26:38
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0