Årets första dopp?

Det blir det första doppet jag gör som tonåring ifall jag
badar imorgon (haha, seriöst). Jag kallas inte badkrukan nr 1 för inget.
Kommer inte ihåg sist jag badade i sjön/havet i Sverige, ärligt.
Jag måste varit typ tolv år eller något... Så nu är det dags!
Ska man våga? Vi drar iaf till Schweizerbadet imorgon, jag, Dan
och massa vänner! Det kommer bli skitskoj :D
Dock måste vi upp ganska tidigt, hehe... Men det gör inget, iaf
inte för mig och Dan. (Vi blir kallade gamlingar eftersom vi alltid
går och lägger oss så himla tidigt och därmed är uppe tidigt).


Någon dålig bild på Schweizerbadet, snodde den från Google.
Bilden gör inte stranden rättvisa (det är klart för stranden syns inte ens).
Men det är jättefint där och långgrunt i vattnet så vattnet är helt klart.

See you there, tomorrow alltså ;)
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0