Gröna Lund igår

IGÅR TOG MIN KUSIN ROBIN KÖRKORT! GRATTIS GUBBEN!

Igår var jag och älskling på Grönan med Jocke, Sanna, Emelie, Victor och Kim.
Vi åkte karuseller och spelade spel och hade det mysigt i eftermiddagssolen!
Jag och älskling vann godis och ett gosedjur :D haha!

Blev hemgång vid nio då vår parkeringstid gick ut. Men det var alldeles
lagom eftersom vi kom dit vid halv fyra. Så då hade man fått nog och var
helt slut i kroppen, så himla skönt att åka bil hem!

Idag har jag och älskling bara legat i soffan, efter att vi var i
Trångsund och hyrde 3 filmer och köpte snacks, mums...
Nu har mamma börjat med middagen men jag är proppmätt
efter nästan en hel påse chips... blä...


Godaste chipsen om Emmi får välja...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Så mysigt :)mycket folk?

2009-07-15 @ 11:00:24
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0