Skandaaal

Vilken dålig uppdatering! FÖRLÅT!
Det är så jävla tråkigt väder. Mamma jobbar idag = ingen bil.
Det är förjävla jobbigt utan bil nu när man är van vid att ha tillgång till
den tjugofyra/sju. Men men... Så jag och älskling sitter bara och väntar på
att något ska hända. (Någon som vet något skoj?). 
Gänget ska tydligen gå ut. Jag har tyvärr inte råd (fattiglapparnas fattiglapp!),
men jag är med på hemmafest. Någon annan som är med? ;)



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Ja, jag måste säga att du har varit väldigt dålig på att uppdatera! Fy dig! Hoppas på en bättring nu :D

2009-07-13 @ 19:34:30
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0