Smälter bort

Sa de inte att det skulle bli lite kallare i luften nu, sänkt temperatur?
Jag smälter fan bort, känner inga svala vindar här, inte.
Undrar hur det kommer vara i Bulgarien? Jag kommer
äta, sola, sova och sexa i poolen. Eller vad säger jag,
sexa i poolen, det får man ju icke göra! Hihi ;)


Hotellet vi ska bo på, med 350 m2 stor pool, niiiice!

Om ca två veckor drar vi, bye bye Sweden - hello Bulgaria!

Sitter och väntar på att de sista pizzabullarna ska bli klara.
They don't look so pretty, men smakar gott gör de iaf!
Tänkte ta med mig det när vi ska till Schweizerbadet på lördag.
Mumsa lite på stranden... Misstänker att jag (badkrukan nr 1) inte
kommer plaska i vattnet så mycket, hehe...



Chiquita ligger under köksbordet och sover, hon är så himla söt!
Hon vaknade knappt av äggklockan! Haha! Helt utslagen.
Värmen och all lek med Kira har väl gjort henne så trött.
Jag och mamma har varit hundvakt idag åt Chiquita & Kira ända
sedan imorse. De är så jävla roliga de där hundarna, busehundarna!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Det hade jag gärna gjort schmexy om det inte var så att jag och Johan ska ju till Västerås nu på lördag! Så det kör ju ihop sig liiitegrann ;P japp tidigt slutar jag imorgon, tokskönt! Nu ska jag diska, tvätta, duscha och sen slänga mig framför tvn med ny film! <3

2009-07-02 @ 19:11:21
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Katti

Duktiga husmor Emmi ;)

2009-07-02 @ 21:13:13
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0