10:e inlägget idag

Har hunnit med att skriva tio inlägg idag!
Det är inte illa pinkat det, nu har ni massor att
sysselsätta er med ;) Jag har ju inte varit ute i solen
så mycket idag förutom när vi satt på altanen och åt middag.
Vill inte bränna mig ännu mer, har ju så nedrans ont
på ryggen och låren redan så mer brännskador tål jag inte!

Idag har jag:

  • Smörjt in mig med b-u-s
  • Målat naglarna med fransk manikyr
  • Målat tånaglarna med det grön/blå lacket från London
  • Smörjt in mina brännskador ett antal gånger
  • Satt på en tvättmaskin
  • Fixat med disken
  • Åkt och hämtat älskling och sedan visat upp hans gamla lägenhet
  • Varit och storhandlat på Willys med älskling
  • Umgåtts hemma hos honom, tittat på TV och ätit mackor
  • Åkte tillbaks till Willys och handlade Comviq Kompis till mobilen
  • Åkte hem, för mamma ska ha bilen till jobbet imorgonbitti
  • Ska sova själv inatt för älskling ska sova hos sig och jag hos mig :( 

Jag och älskling i vintras.

Nu säger jag godnatt. Puss på er!
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

emmi kan vi inte grilla och dricka vin imorgon? :D

2009-06-26 @ 00:11:21
Come and get me: http://operationivy.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Ja maaassor med inlägg men inga kommentarer efter jag skrev till dig :O det är då inte vanligt och dåligt pinkat! Haha ;) älskar fulla dagar sådär, önskar jag kunde få betald ledighet och göra saker jag med (a) oj, nu blev det bråttom igen. Puss! <3

2009-06-26 @ 06:29:12
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0