Älsklingen

Han sov hos mig i förrigår. Underbaraste!
Han är bäst i hela världen! Och inatt sov jag hos honom :)
Idag slutar han kl 11, då ska vi förbi mammas jobb och låna bilen.
Sen till systemet! Yeaaaah ;)



Igår var jag hos Nella en stund, busade med hundarna.
Sen smörjde jag in mig med "bus", men den tog slut :O
Fick köpa en ny igår, och den är skitbra!
Nae, nu ska jag gå och kolla om jag hittar nå kläder
att ha på mig här. Är ju hos Dan så jag har inte min
"vanliga" garderob ;) hehe... Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Så söta :)

2009-06-18 @ 22:32:17
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0