Bad update

Sorry for bad update. Har varit hos älskling i några dagar,
och eftersom han precis har flyttat så har han inte orkat koppla in datorn än.
Men nu kommer en liten uppdatering, mina kära små vänner.

Igår var jag i stan en snabbis och handlade lite saker hem till
älsklingen och gjorde lite fint där hemma. Sen kom han hem,
så lagade vi middag (eller jag hade typ redan gjort allt när han kom
hem, så det enda han behövde göra var att steka). Efter det så
hade vi det mysigt, och gick ner till hans mamma och hälsade på en stund.

Senare på kvällen åkte jag till Kattis kusin med Katti och Sanera.
Katti är lägenhetsvakt/kattvakt just nu när hennes kusin är bortrest.
Vi åt godis och kollade på DH :) Mysigt!

Idag ska jag städa iordning lite här hemma, packa ner lite kläder som
jag ska ta med hem till älskling sen, vet inte om jag ska dit idag eller
om det får bli imorgon. Han och Beijer ska kolla på fotbollen idag och
"ta några öl". Så vi får se hur det blir ;)


1. Sanera & Katti.
2. Katti & Ems.
3. Dan & Sanera (gräver i glaset...).

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hjahahahahaha. alltså. vad snygg man blir på bild. NOOOOOT

2009-06-10 @ 15:51:48
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0