Chaufför

Ska strax åka hem till älskling, fixa tvätten så den inte bara står där
och möglar, han ska nämligen sova hos mig ikväll. Sedan ska jag
lämna nycklarna till hans gamla lägenhet i Bandhagen och efter det
ska jag hämta upp honom och min kusin Robin. Dan jobbar i Hammarby
sjöstad just nu och Robin i Sickla, det ligger jättenära varandra.



Nu har jag lagt upp partybilderna på FB från i fredags för den som vill kolla ;)
Ha en trevlig sommarkväll allihopa, det ska jag ha, om jag inte
smälter bort dvs ;) haha, ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Härligt härligt :) ja hon har varit borta i en hel evighet nu! Men hon har nog blandade känslor för att komma hem kan jag tänka mig ;P <3

2009-06-30 @ 18:39:25
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0