Det är visst måndag, trodde det var tisdag

Har precis bus:at mig (smörjt in mig med brun-utan-sol),
kan ju fan inte bli brun annars.
Är helt kladdig, usch. Hatar det.
Men men...

Imorse innan mamma hämtade mig började jag packa hos Dan,
han ska ju flytta till en lägenhet i Östberga snart. Sen kom mamma och
hämtade mig och så övningskörde vi hem, handlade frulle/lunch.
Sen åkte vi till centrum där Lotta (mammas kompis) piercade naveln!
Efter det gick jag hem till Nella och passade hundarna. Sötisar!


Jag och älskling.

Sen följde jag med Sanera till stan och letade present till Micke.
Nu är jag hemma, har ätit "middag" och bus:at, som sagt.
Ska strax klä på mig och sen åka till Dan och fortsätta packa.

Det har börjat blåsa som fan och jag hörde att det skulle bli
regn imorgon?! WTF?! Hoppas på fint väder på fredag iaf!

Ha det braj!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Ja jag har fått vara med min älskling hela helgen, sova med honom varje natt :) men det gör ju det hela såå mycket svårare när veckan kommer och man inte somnar intill varandra. Men fick iallafall luncha med honom idag och ta en cigg och mys i solen. Det var härligt! Nu ska jag kolla lite CSI (spelat in) sen kanske jag ska uppdatera min blogg eftersom jag är SÄMST på det på helger.. eller vad säger du? haha. PUSS <3

2009-06-01 @ 21:55:35
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0