Hej allihopa

Nu är jag hemma hos Dan.
Mammas bil står parkad här ute, fast det var inte
hon som parkerade den där. Det var jag!
Haha, kan ni fatta? Nej, inte jag heller...
Tog med Sanera & Micke på "jungfru-turen" med
bilen igår. Jag tror jag hörde en anings nervositet
på deras röster när jag sa att detta var första gången jag
körde utan mamma eller pappa... HAHA! Men det gick
väl bra, eller hur Sanerutt och Mickutt? ;D

Idag ska vi väl ut och åka. Någonstans. Jag och Dan.
Vet inte vart än, men någonstans ska vi ;) hihi!
See you later, sexy bitches!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

vi tyckte du ÄGDEEEEEEEEEEEEEEEEEE! vet du ?! albin är död :'(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-13 @ 15:45:35
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Duktiga Emmi :) idag får jag åka med dig ist

2009-06-14 @ 10:36:49
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0