Hör och häpna

Ska upp kl 05.45 imorgonbitti(!), bara för att locka Saneras hår.
Och dricka bubbel. (Men vi får faaan se hur det blir med det, känner mig riktigt risig nu).
Sorry Sanerutt, men ska försöka att inte svika vår överenskommelse ;)
Men jag kommer iaf och lockar håret! Fast jag är sjuk!
Tror inte det är någon annan som är en sån snäll vän som jag.
Som går upp innan 6... Vad fan har jag gett mig in på? Hahaha, nejdå.
Det blir bra. Kanske...

Nej men det jag tänkte säga är att jag är skitsjuk. Så ni vet.
Känner mig halvt död. Feber, snor, huvudvärk och kroppvärk
(ni vet när hela kroppen värker eftersom man är sjuk). Ja och så vidare.
Men iaf, jag är världens bästaste vän som offrar mig för min
älskingsbabe, för imorgon är det ju hennes dag! ;)


Sanerutt, du kommer slå mig med hästlängder när
det gäller att vara full på studentdagen.... Tro mig! ;)


Läggdags för stackars lilla mig. Godnatt!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Min lillasyster tog ju studenten idag, fysatan vad jag längtar tillbaka alltså. SÅ grym dag :) först frukosten hos Marie, sen skolan, sen utspring, sen flaket och sååå awsome :) <3

2009-06-04 @ 22:19:09
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Michaela

Men shit va söt du är, såg precis din kommentar.. hihi :) du är jättefin också gumman! Hoppas du mår bättre imorgon och får en grym dag! <3

2009-06-04 @ 22:20:33
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0