Illa, mycket illa

Jag har blivit dundersjuk. Okej, dunderförkyld åtminstone.
Men det är inget att leka med ska jag säga.
Två stora papperstussar i näsan som är helt indränkta i "ni-vet-vad"
efter bara några minuter. Min näsa är helt röd och svider.
Och nu är jag inne på 4:e och sista(!) paketet näsdukar.
Sen tar de slut! Vad fan ska jag ta mig till? Det är helt sjukt.
Heeeelt sjukt. Och inte nog med det så fick jag sova själv inatt.
Min pojkvän var för trött för att komma hit och ta hand om sin
febriga och snoriga flickvän. Elakt. Men men, han sa att han saknade
mig iaf. Det fick väl duga så länge. Fast som det ser ut just nu så
kommer vi inte ses idag heller. Crap. Han ska fixa det sista inför flytten
imorgon, som btw sker samtidigt som Sanerutt tar studenten!


Sexy Sanerutt. Hetaste bilden ever! Grrr...

Försöker tvinga med honom till mottagningen på eftermiddagen iaf,
men vi får väl se hur det går med det, han gör fortfarande motstånd...
Nej, nu ska jag gå och snyta ut snoret som bara rinner och rinner.
Btw, igår rann det ut som vatten (bokstavligt) lite då och då, utan att jag var beredd.
Så när jag satt och tuggade i mig lite melon så började det helt
plötsligt forsa ur näsan, ner över hela handen och på melonen.
Så var det med den melonskivan. Nej, som sagt, måste lämna
datorn nu innan jag orsakar en snorolycka. Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0