Lördag

Nu har jag och älskling gjort oss iordning och
tagit hälften av disken var, (ett jävla berg!).
Har lagt ner alla tusen burkar och flaskor i
påsar så strax ska vi åka och släga det.
Sen ska vi väl.... åka någonstans? Jag vet faktiskt
inte vad vi ska göra idag. Mamma och pappa skulle iaf inte
vara hemma ikväll, de skulle ut på stan och äta och
ta några glas vin sa de. Så vi kanske äter hos mig
och sen åker vi förmodligen hit igen, eftersom älskling
tydligen ska festa idag igen... haha!


Jag och darling, nyårsafton.

Det var party igår iaf :D riktigt trevligt!
Mary, Bini, jag, Dan, Victor, Jimmy (Dans bror),
och två av Binis killkompisar var här och partade! ;)
Kan inte ladda in bilderna just nu tyvärr, har ingen
kamerasladd här så får fixa det när jag kommer hem sen :)
Men vi hörs later bitches ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Ja nu får du fan bättra dig ;) inga planer för ikväll? Haha du måste kolla in videon på hans facebook (läs mitt inlägg i bloggen). Min älskling alltså.. :) <3

2009-06-27 @ 15:08:09
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Marie

Vi vill se bilderna, vi vill se bilderna!!! Eller, jag kanske inte vill det?! Herregud :O HAHA



Jag hade jättekul Ems! Måste vi göra om snart! :D

2009-06-27 @ 23:56:48
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0