MAAAAJSAN!

Is coming home! Den 6:e juli!
Haha, alla är glada utom hon själv, stackarn.
Förstår att hon vill vara kvar där borta på andra sidan jordklotet!
Eller lite glad är du väl, Majsis? Du får ju träffa oss :D

Igår i tanto:
Jag: Majsan kommer hem snart, den 6:e juli...
Sanera: VA?! NEJ? NEJ?!!!
Jag: Jo, det är sant!
Sanera: NAEEE, NAE?!?! ÄR DET SANT?! IIIIIIH!
Jag: Haha, nej jag ljuger ^^
Sanera: VAAAAA?! KOMMER MAJSAN HEEEEEM?! :D *världens största leende*
Jag: Haha, JA sa jag ju! :D


Majsan gör tummen upp! Nästan iaf...

DÅ BLIR DET FEKKE, PARTEEEY, FEST, KALAS,
RAJTAN-TAJTAN, GALEJ, PARTAJ och allt vad det nu kallas!
Är det något du är bekant med, Viper-Majsan? ;)

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0