Nu saknar jag en bil

Usch. Det tråkigaste vädret någonsin.
Tråkigaste dagen någonsin.
- Vaknade kl 8. Började städa som en galning.
- Gjorde rent alla handfat och badkaret (varför?).
- Sen började jag tvätta och sedan duschade jag.
- Och så har jag gjort rent diskhon och spishällen.
- Nu har jag satt igång diskmaskinen och tvn står på
i bakgrunden (har bytt mellan tv och radio ett antal ggr
eftersom jag upptäcker att jag sitter framför tvn i 5 min
innan jag reser på mig och går och gör något annat).
- Jag har fixat håret idag (händer typ aldrig) men jag har
dock inte sminkat mig, det orkar jag inte göra idag.
- Jag har loggat in på facebook typ 10 ggr idag redan.
- Jag är påklädd och redo för äventyr.
Och klockan är bara strax efter ett...

Jag behöver en bil, så jag kommer bort från
detta hem just nu, måste göra något annat än att städa...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

KOM ÖVER TILL MIG :d:d:d:

2009-06-12 @ 13:26:05
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0