Oops

Eh ja, baksmälla var det ja. Eller inte.
Haha, jag misslyckades med mitt uppdrag. Jag svek laget.
Jag gick och la mig halv elva igår(!). Helt otroligt, jag vet.
För mycket mat. Definitivt för lite alkohol ;) haha!
Detta tar vi igen. Kanske nästa helg? Vem är på?! :D


Mitt lördagsfejs. Mitt skäms-fejs, skäms över det misslyckade uppdraget (a) hehe...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Haha men det var väl rätt skönt ändå? ;) Blev lugnt för mig igår också, riktigt skönt faktiskt :) nu är det meck meck, matlagning och förhoppningsvis en kväll hemma i soffan och bara ta det lugnt! Eller ja.. åka lite bil skulle jag väl inte klaga på.. :) <3

2009-06-20 @ 16:04:50
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0