Så fin, så fin

Hon är så fin, min tjej! Idag tar hon studenten.
Och imorse efter att jag lockat håret på henne och hon
hade tagit på sig studentklänningen och sminket och allting
så var jag tvungen att gråta en skvätt! Haha, hon höll på att mörda mig,
för hon ville inte börja gråta hon med för då skulle ju sminket bli förstört.
Sanera: "Emmi, sluuuuuta! Vet du hur länge jag har kämpat med sminket?!"
Jag: "Ja, förlåt... jag bara skojade (a)" *halvt gråtandes och skrattandes samtidigt*


I love you, sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

Idag kommer bli en riktigt rolig dag, trots att jag fortfarande är sjuk!
Kommer troligtvis inte hinna uppdatera nå mer idag, så ni vet. Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Naw :) hur var din dag då? Hur mår du? Hade ni kul? Var det grymt? :D <3<3

2009-06-05 @ 09:03:12
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: sanera

haha riktigt lack ;) näää då! :D MIN ÄLSKADE VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<33<3<3<3<3<3333333<3<3<3<3<

2009-06-07 @ 18:23:13
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0