Shopping

Har varit och shoppat hela dagen känns det som.
Letade som en galning efter en skjorta jag har velat ha länge!
Åkte först till Handen, där fanns den inte. Dock hittade jag
en liten jacka med volanger på från MQ, har kostat 599 :- men jag
fick den för 179 kr. Snacka om fynd! :D Sedan köpte jag ett svart fodral
för 99 kr på BikBok, alltid bra att ha!



Efter det åkte jag till Farsta för att se om skjortan fanns där, men det
gjorde den såklart inte (min vanliga tur). Så jag ringde pappa som slutade
kl 15 och så kom han och hämtade mig och körde till Sickla.
Där fanns skjortan! :D Blev jätteglad! Köpte ett rouge också, har
haft mitt så länge nu så det har blivit för gammalt...
Köpte även en liten present till älskling, men ni får inte veta vad,
för han läser ju min blogg ;) hihi!

Nej, nu ska jag fortsätta med maten. Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0