Sickla

Jag och älskling åkte till Sickla idag och tittade lite.
Han shoppade två par shorts och en tshirt.
Sedan tröttnade vi på Sickla och åkte en snabbis till
Forum Nacka, där hittade han ett par skor :)
Efter det åkte vi hem och lagade mat. Det blev
färskpotatis och fläskytterfilé med sallad :) Muuuums!

Nu ligger vi i soffan och äter godis och kollar på
Göta Kanal. Och imorgonkväll blir det bio med Dan,
mamma och pappa, vi ska se Johan Falk! :D
Hörs imorgon, godnatt!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Det där berget återkommer jääääkligt fort kan jag tala om, haha ;P vi har också shoppat massa :D men inte kläder och skor tyvärr.. haha. Uuuuunderbar helg har det iallafall varit och idag ska jag städa städa städa :P roligt va? ^^ Funderar på om man ska sola lite kanske och ta vara på det här underbara vädret? haha. Bor ju i Södertälje, om du inte har något att göra så fan ta bilen hit! :D eller så kan vi mötas någonstsns och ta en fika. <3

2009-06-29 @ 12:01:54
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Michaela

Vi åt färsk potatis, sallad och fläfkfilé :D jag blev så sugen.. (a) <3

2009-06-30 @ 06:27:48
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0