Täby C

Idag tog jag med massa skräp hemifrån älskling och
slängde det, orkar inte se det stå här och skräpa.
Sedan så åkte jag hem till mamsen och Bell, och sen kom
pappa hem på lunchen och satt och åt med oss ute på
altanen i solen. Supervarmt!

Sedan åkte han tillbaks till jobbet och då åkte jag, mamma
och Bell till Täby centrum och shoppade! Jag köpte ett par
jeansshorts från Zara, en t-shirt från Gina tricot och en bh + bikiniöverdel
från Change. På vägen hem från shoppingen så började
bromsarna tjuta på mammas bil, och med hennes vanliga tur
så hamnade vi självklart mitt i rusningstrafiken så vi satt i
köer i typ en halvtimme med de där tjutande bromsarna, haha...


Älsklar Gunvalds roll, han är så jävla rolig! Och så jävla klockren jämt!

Hon släppte iaf av mig hos Dan. Var nere hos hans mamma en
stund (hon bor lite längre ner på samma gata), sen gick vi upp
och lagade chickenbits med ris. Nu sitter vi (eller jag sitter här och
Dan ligger i soffan och sover)
och väntar på att Beck ska börja 21.30.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Jo men visst det tycker jag, vart bor hon förresten? När kommer Majsan bajsan hem? :D shit hon har ju varit borta sjukt länge nu! <3

2009-06-30 @ 06:41:08
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0