Update

Nella kom aldrig hit med hundarna, hon var för seg. Haha...
Två timmar efter att hon hade sagt att hon skulle komma "om en stund" så
var hon fortfarande inte klar. Så då sa vi att vi skulle ta det en annan dag.

Istället åkte jag och pappa iväg och åt på Burger King och kollade
runt lite i Farsta C och sen åkte vi till Länna handelsplats och kollade lite
på hemmabiosystem. Och nu är jag hemma igen.

Skulle egentligen åkt till älskling men jag har typ blivit sjuk :(
Jättesnorig, kliar/ont i halsen och det känns som om jag har feber. 
Frågade ifall han kunde komma till mig istället, men då var han också
helt slut. Och vi som skulle äta glass tillsammans idag! Du lovade ju det,
älskling! Din lilla svikare, hehe...



Åh, saknar min älskling. Behöver honom nu :(


/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0