Yesterday

Ja, vi var ju på bio igår, jag, Dan och Katti, och Krille som
hakade på i sista minuten (nästan iaf), haha! ;D
Baksmällan var riktigt rolig, många garv blev det :D
Hur fan kan man vara så korkad? Finns det såna
människor på riktigt? De måste ha jävligt roligt i sådana fall! ;)



Aja, körde fel för andra gången idag när jag och Sanera
skulle hem från Årsta efter att ha hälsat på Micke i
videobutiken. Det är inte lätt när man har Sanera brevid
sig, det är liksom ingen idé att fråga henne om vägen
eller vilken fil man ska ligga i... hahaha!
Vägen dit var inte heller att leka med xD

Jag: Du får säga till när jag ska svänga...
Sanera: Ja, men det är bara att fortsätta rakt fram för nu känner jag igen mig!
Jag: Jaha, vilken tur för jag hittar inte här.
*Det går ett bra tag*
Jag: Eh, Sanera, nu är vi ju tillbaka vid Globen igen...
Sanera: Oj...

Det blev ett litet äventyr, jag dras till stan av någon konstig anledning?
I lördags när jag skulle till Farsta från Dan i Östberga så
körde jag också fel i en tunnel och hamnade i stan. Konstigt.
Fick sitta i kö då också pga vägbyggen. Kul. Jävligt kul.

Nej, nu ska jag ta något att äta, sedan blir det dusch och b-u-s.
Ciao, gott folk!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAHA...! :D ems; är du säker? då litar jag på dig! jag; eh aha , det gör du .... HAH D:

2009-06-15 @ 14:28:49
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahaha, sagt och (inte) gjort! :D hahahaha

2009-06-15 @ 15:58:05
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Haha nemen gumman då! ;) Jag har bara kört fel en gång, då skulle jag till Årstaberg, missar skylten och hamnar i Solna hahaha ^^ JAG ÄR SÅ LYCKLIG EMELIE! :D äntligen officiellt tillsammans igen och han vill att jag bor hos honom, får se om det blir på heltid men ofta blir det ! <3

2009-06-16 @ 06:07:17
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Laaaaaaaamp!!

HAHAHA Jag doooooooor! var och sag den filmen igar :D hahaha Riktigt rolig! Tudeluu ;) <3

2009-06-16 @ 09:50:26
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Haha var du, majsan? :D Fyfan vad nice!!!! Visst var den så jävla klockren? :D Sådär ska jag känna mig på lördag, du med hoppas jag!!! <3

2009-06-16 @ 10:59:00
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0