Dumma idéer

Idag:

Idag har jag promenerat och kastat massa sopor. Så skönt. Städat. Och skottat halva altanen. Varför det, kanske ni undrar? Det undrar faktiskt jag med. Och anledningen till att bara hälften blev skottad är att jag är sjuk (hade visst glömt bort det tills snoret rann ur näsan och jag började kallsvettas) och orken liksom bara tog slut. Varför skulle jag börja skotta altanen? Helt onödigt. Jaja, jag har iaf bäddat min säng ordentligt idag. Första gången på länge. Fint. Nu är alla stökiga saker bortplockade också. Allting ser så rent och städat ut. Skönt. Det är först då man kan slappna av riktigt jävla mycket. Iaf jag. Skulle kunnat slappna av lite mer ifall altanen var skottad. Perfektionisten nr 1. Dags för något ätbart. Ciao!

/ Ems aka Bree.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Hihi bra med uppdatering och jag vet att jag själv suger på det, men man orkar inte så mycket när man är sjuk ^^

2009-03-02 @ 18:00:27
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Hihi bra med uppdatering och jag vet att jag själv suger på det, men man orkar inte så mycket när man är sjuk ^^

2009-03-02 @ 18:00:39
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Anonym

Och idag är det Bree på tv! YEY!

Kom och gör (och skicka dina vänner

att göra) naglar hos mig nu sexy!!!

<33

2009-03-03 @ 06:28:18
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Yeah, Desperata hemmafruar! Äntligen behöver man inte känna sig ensam längre, det finns fler som är som jag! :D hahaha.. Jag och bree.. Yes sexy, jag ska! Så fort jag har pengar :D <3

2009-03-03 @ 10:29:11
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0