Fredag, fredag, fredag

Idag är det fredag, ifall någon har missat det. (Antagligen inte).
Förutom Katti, som tror att det är måndag när det är fredag (vi skyller på hennes jobb).
Dagens, eller kvällens, planer är ännu outklarade.
Vi får se vad som sker. (För jag vill dansa i neon! Lalala...)
Jag är iaf tvungen att koka ihop en middag åt min pojkvän och far, och mig själv såklart.
Vad det blir är också outklarat. Men vad som är spikat är morgondagen.
Övningskörning (komsi, komsi körkortet) ute i Nynäshamns skogar bland älgar och björnar och allt som nu lever där... och sedan middag hos mormor. Mmmm, lasagne...



Vad skönt det ska bli att vakna upp med älskling imorgonbitti utan att behöva höra "Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty..." (som btw är hans alarmsignal kl 05.35 varje morgon!) och bara ligga och kramas och gosa under täcket! Fast det är som att ligga brevid ett element med högsta värmen på, så jag blir oftast svettig och grinig så jag går ner och gör frulle istället och tvingar sedan honom att komma ner kl 9 på morgonen... Men ändå. Det är ju mysigt i de där första fem minutrarna ;)

Hejhopp så länge!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Du är välkommen hit nu under dagen/eftermiddagen om du vill babe! Jag har inte ett skit att göra och tar gärna en fika på stan :D finns på mobilen! Hur länge klara du att hålla naglarna den här gången då? ;) <3

2009-03-20 @ 11:20:56
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0