I hate tisdagar

Tisdag. Med det menas engelska ikväll. Fyfan.
Jag har verkligen inte lust! Har aldrig haft och kommer aldrig att ha!
Nu är det typ bara två månader kvar. Men ändå. Så jävla tråkigt.
När man kan vara hemma och titta på tv och mysa.
Men nej. Då ska man vara flitig och ha engelska i tre timmar.
Och göra en jävla läxa om dyslexi. Vad fan... Bättre saker kan man väl ha för sig.

Saknar min babe
, och vi ses förmodligen inte ikväll :(
Tråkigt, men sant. Trååååååkigt! I love you.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Varför fick du inte träffa dig loverboy? :( <3

2009-04-01 @ 06:07:16
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Det blev så sent på engelskan så jag orkade inte åka dit, tar sån jävla tid att åka från huddinge till honom :/ <3

2009-04-01 @ 11:32:06
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0