Män som hatar kvinnor

Såg den på bio igår med darling :) Riktigt bra faktiskt!
Bra gjord och väldigt spännande och oförutsägbar. Se den!

Idag har jag inga planer förutom att fläta Nella, tror jag.
Skulle hjälpt Sanera med datorn också, men jag tror vi får ta det en annan
dag då hon har blivit sjuk. Stackarn! Nu är vi alla tre sjuka, jag, Sanera & Katti.
Någon mer som är sjuk och vill joina vår klubb eller? ;)

Nae usch. Inte kul. Nu gör jag något annat.
Saknar älskade.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Åh jag har läst alla hans böcker och äääälskar dom! Hoppas jag tycker filmen är minst lika bra :):) <33

2009-03-05 @ 15:27:22
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Katti

Naw det är ingen rolig klubb att hamna i ;)

2009-03-05 @ 16:33:26
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0