Slagsmål i sängen

Sov hemma hos älskling inatt. Imorse när han gick upp vaknade jag som vanligt av hans alarm. Sedan av hejdå-pussen. Sedan blev det helt tyst. Somnade om på två röda, hörde inte ens när han låste dörren (vilket låter ganska mycket). När jag vaknade så låg min huvudkudde vid fotändan. Sms:ade min älskling och frågade vad kudden gjorde där nere? Fick till svar: "Du kastade den på mig inatt så jag la den där".

Där ser man. Inte varje dag man kastar en kudde i sömnen. Kom sedan på att jag drömt om att min lillasysters kompisar förstört massa saker i vårt hem och bland annat hoppat sönder min säng och stökat till i mitt rum. Helt rasande var jag. I drömmen alltså. Ett stökigt rum är ju skandal. Oh, ja.

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0