Torsdag igen

Idag är det torsdag. Så att alla vet. Bra.
Då vet ni att det är fredag imorgon också.
Så skönt. Då försvinner alla bekymmer för två dagar.

Idag: Älskling är och tränar nu så jag sitter här och blablabla. (Alltså gör ingenting).
Och nu slutar mamma, tror vi ska åka och handla när hon kommer hem.
Imorse åkte vi till Länna för älskling skulle handla tvål och hörlurar till mobilen.
Blev en snabbis in på grillen också. Pommessss...
Sedan åkte vi och hälsade på Krille också. Lite otippat va, Krulledutt? ;)
Ska försöka hinna fläta Nellas hår senare ikväll också.



Imorgon: Ska älskling jobba igen, efter att ha varit ledig hela veckan. Tråkigt.
Då vaknar man ensam alltså. Men men, mamma är ledig imorgon så jag kanske
hittar på något med henne på dagen. På eftermiddagen blir det troligtvis Erotikmässan
med mina goa vänner och min pojkvän. Porr, porr. Efter det så vet jag icke vad som kommer
att ske. Något roligt hoppas jag.

På lördag:
Är det dags för en liten utbildning. Riskutbildning del 1. Om droger och alkohol...
Somnar ju bara jag nämner det. Suck. Jaja, vad gör man inte för körkortet? Har ju
kusin Robin med mig, så jag behöver inte sitta där själv och sova iaf. Tur det.
På lördagkväll återstår att se vad som händer. Inga planer än.

På söndag: Antagligen bara vila.

Så, nu vet ni vad jag ska göra i helgen. Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0