Tuesday

Älskling var ledig igår, och idag. Så mysigt att vakna upp brevid honom!
Tydligen så är jag riktigt kramig i sömnen och håller om min älskling hela tiden. Gos.
Hoppas att han är ledig imorgon också!

I söndags var vi och shoppade lite, blev ett par gladiatorsandaler och ett linne.
Idag lyckades mamma, jag och Dan ta oss till Kista Galleria. Tänk att vi inte körde fel en enda gång! Duktiga mamma. Blev inte mycket shopping då dock, kom hem med två ringar.
Men två väldigt fina ringar. En med blommor runt om och en med två hjärtan på.


Mina nya skor. Schnygga!

Skiter i engelskan ikväll. Mår inte så bra. Är trött.
Vill vara hemma och gosa med älskling.
Men måste nog göra lite läxor ändå. Suck...

Erotikmässan i helgen? Hoppas det. Det blir roligt. Kanske ett glas vin också ;)
Nae, vi höres lite senare, gott folk.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Är erotikmässan i helgen ?

hur mycket kostar det och sånt skit? ;) <3

2009-03-25 @ 16:18:17
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Katti

Ja kom med på erotikmässan :D

2009-03-25 @ 19:32:03

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0