Baka, baka liten kaka

Idag har vi varit och letat present till min syster som fyller 15 år på söndag.
Hittade bara en grej, så jakten fortsätter imorgon!

Sedan när vi kom hem höll jag på lite i trädgården, och pappa byggde
klart grinden. Efter det bakade jag kolakakor (mums!), de blev så jäkla
goda och det gick jättefort, så nästa gång jag har tråkigt ska jag baka det igen!
Sedan lagade jag mat till mig och Dan och nu ska vi kolla på TV.
Det blir antingen "Du, jag och Dupree" eller "Dirty dancing 2".
Vi har redan sett båda filmerna, så jag vet inte vilken det blir, men jag antar
att Dan kommer somna som vanligt och jag får välja själv vilken jag vill se ;)


Sömntutan, har smygfotat när han sover, hihi...

Godnatt på er, vi hörs förhoppningsvis imorgon!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0