Bakis

Inte jag då, utan älskling, han ligger här i syrrans säng bakom mig och sover. Lilla gullet, helt körd är han. Till och med så körd att han sa nej till att kolla på fotboll och dricka öl med sin bror. Detta är första gången i världshistorien, mina vänner. Snart 23 år fyllda, och han är redan körd ;) stackarn! Börjar väl bli gammal...

Vi åldras i takt nu för tiden. Som min farfar sa igår på middagen, när jag satt och gäspade vid 20,30; "börjar du bli gammal?". Jo, det känns fan lite så. Men det är sånt man får ta, shit happens you know. I alla fall, nu står min mor där nere och bakar vaniljbullar och så ska vi baka lite mer kolakakor (om hon inte redan gjort det också), till Bells kalas imorgon.


Den blivande 15-åringen. Snyggo!

Nu kom mamma upp och sa att "hon aldrig skulle baka de där bullarna igen!". De blev tydligen misslyckade. Hehe... Medan hon har kämpat med bullarna har jag gjort lite nytta idag, pluggat körkortsteori! Jag är nog den enda i hela världen som har klarat provet redan men måste göra om det ändå. Det är så jävla *PIIIIIIIIIIIIIIIP*. Men men... Nu ska jag lämna datorn ifred.

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

aaaaaaaw sötnos! :) gullllunge! <3

2009-05-23 @ 15:37:51
Jag har bajsat: Michaela

Gick för lång tid innan du gjorde & klarade uppkörning? <3

2009-05-23 @ 16:17:12
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Katti

Duktiga Emmi :) det kommer gå bra :D

2009-05-23 @ 20:01:23
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Ahaaaa, fyfan va surt :( har du haft många uppkörningar eller vadå? Övningskör massa, ta provet igen och kör hårt på uppkörningen så går det toppen babe! Håller tummarna för dig :) så ska vi åka ut och race ' a ;) <3

2009-05-25 @ 00:14:12
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0