Dinner

Middag hos faster ikväll eftersom hon fyller år.
Ska bli trevligt, dock är jag utan älsklingen.
Men jag får träffa honom ikväll istället, för jag
har bestämt att han ska sova hos mig ;) hihi.

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Var middagen trevlig? :) Jag fick veta, när min bank ringde och sa att jag blivit utsatt för bedrägeri och dom spärrat mitt kort och hela skiten, att jag fått ena av mina två löner så jag har iallfall ett 4 siffrigt belopp! Haha ;) sen får jag andra lönen på inte alls mycket på måndag. Men jag överlever nog! <3

2009-05-23 @ 11:01:01
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0