En grej kvar

Ja, nu har man klarat teoriprovet. Igår rättare sagt.
58 rätt, har pluggat sen i lördags, så jag är stolt.
Väldigt nervöst var det eftersom jag inte har tagit pluggandet så seriöst...
Nu är det bara uppkörning kvar, när den är får ni inte veta,
förrän jag klarat den såklart ;)

Nu är vi hundvakt åt Kira och Chiquita.
Älskling ville att jag skulle följa med till Sickla,
låter så jävla lockande men kan inte lämna hundarna :(
Fast jag shoppade ju iofs igår... Men jag vill ju träffa älskling.
Och han kan inte komma till mig för han har dumma tvättstugan.

Nae, nu ska jag gå och bli glad och leka med hundarna! Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0