Fredag alltså

Idag är det fredag. Har precis duschat.
Ska fixa håret, naglarna och smörja in kroppen. Snart.
Först ska jag sy på en knapp på min pojkväns byxor,
han är så dålig på det, så lilla duktiga jag får göra det.

Idag har jag varit hos Nella, flätat henne och busat med hundarna.
 Ja, hundarna. Hon har köpt en valp, boxer/labrador.
Världens sötaste, men kanske inte världens bästa idé att köpa en till hund?
Nae. Men men...


Lilla Chiquita.

Sedan tog jag en sväng förbi Farsta centrum,
shoppade upp de sista slantarna. FATTIG igen!
Men det var roligt, och nu mår jag lite bättre ;) hehe!
Det blev ett rosa nagellack, ett par prickiga strumpisar,
ankelsockor i nylon och ett par söta trosor.
(Kan bara inte komma hem från shopping utan minst ett par trosor,
det är omöjligt! Jag är beroende av att shoppa trosor.)

Ikväll ska vi grilla med några av mina föräldrars vänner. Skojigt!
Nae, nu måste jag lägga på ett kol här. Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0