Grillat

Äntligen fredag. Så jävla skönt. Sista dagen idag på "jobbet".
Har så jävla ont i fötter, naglar och rygg.
Har stått rakt upp och ner på ett hårt golv och pillat
upp knutar
på snören, inte kul. Mina tumnaglar bränns
och så fort jag nuddar de så svider det till som attan!

Sitter här nu helt ensam, ingen hemma. Mamma är hos en
kompis på gården, pappa är hos en kompis och Bell gick
precis ut med sina kompisar, de har haft tjejmiddag här.
Ett jävla liv var det. Lät som en flock hönor satt här ute på altanen.
Så nu är det tyst och skönt ;)


Bell och hennes kompisar....

Det blev grillat till middag, men jag orkade inte äta det,
blev så jävla mätt på västerbottenpaj (tog två bitar, hihi!).
Det är så jääävla gott med västerbottenpaj. Helt sjukt.

Saknar min älskling. Fast behöver jag ens skriva det?
Alla som läser min blogg känner ju mig, så ni vet att jag saknar honom.
Och du vet det också, älskling.
Han är ju på 36-timmars(?) kryssning. Kommer hem på söndag.
Bäst för honom att han har massa sprit med sig hem ;) haha!
Och massa kärlek till mig!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0