Hos älskade

Hihi, åkte till älskling ändå, Bell fick passa hundarna så länge.
Men kan inte stanna här över natten tråkigt nog :( 
För imorgon blir det upp tidigt för jobb hos Kattis kusin.

Nu slickar älskling mig i örat, för att han är kåt. Så ni vet.
Nu blev han lite irriterad för han  kom precis på att han glömt bort tvätten, haha!
Så nu blev jag ensam, vad ska man då hitta på för bus? ;)



Nae, åter till sängen och tvn. Och älskling. Mitt hjärta.
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

GRATTIS! :D bara för att jag höll tummarna ;) när har du uppkörningen då? säg till miiiiig.. (a) saknar min älskling , vill vara med mitt hjärta också!! <3

2009-05-26 @ 23:32:17
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0