Idag är det fredag

Kändes som att det var fredag igår eftersom vi partade på som fan.
Men det var inte fredag. Och därmed går ju inte tågen/t-banan som man vill,
den slutar ju gå under natten (då vi ville hem!).

Slutade med att vi tog taxi till Gullmars, sen en buss därifrån till
Farsta strand och sen därifrån hem till Skogås. Riktigt jobbigt!
Och när vi kom till Skogås var jag tvungen att ta av mig skorna,
det gjorde så FUCKING ont. Idag kan jag fortf knappt gå :O

Hade skitkul igår på Saneras skiva på Göta Källare, trist att det skulle
få ett tråkigt slut - blödande fötter (kändes som det iaf), fick gå barfota
hem så idag är jag förkyld. Och IGEN, så kom den där jävla äckliga negern
som delar ut post mitt i natten i sin äckliga bil, precis när jag ska gå
hela vägen hem helt ensam. Han gjorde precis som förra gången, vevar
ned rutan och sträcker ut sin äckliga skabbiga arm och ska ta mig på rumpan,
men den här gången visste jag det så jag sprang förbi honom så att
han inte hann nudda mig... Den jävla äckliga negern...
SÅNA SOM HAN SKA TILLBAKS TILL DJUNGELN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helt seriöst, utrota skiten. Jag är så jävla trött på att jag, som är svensk,
född i Sverige och uppvuxen här, ska behöva tåla sånt här av en jävla
invandrare som inte vet hur man beter sig i Sverige, HÄR TAFSAR VI
INTE PÅ FLICKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HÖR DU DET DITT JÄVLA AS!
Ångrar så hårt att jag inte slet tag i hans arm och bröt av den eller
sprang efter honom och.. ja, vad skulle jag göra egentligen?
En liten tjej mot en äcklig jävla djungelapa? JAG BLIR SÅ JÄVLA AAAAARG!!!!!

Utrota. Skicka tillbaks till djungel. Gör vad fan ni vill.
Men BORT ska dom! Långt härifrån, någonstans där de får lida.


Jag och Sanera, förra året(?).

Jag hann inte ta några bilder igår heller för vi hade fullt upp med att
shakea asset av oss på dansgolvet ;) Hoppas att Sanerutt inte blev
utslängd efter att vi gick, hon var redigt på lyset måste jag avslöja! Haha!
Hoppas det gick bättre för dig hem, än vad det gjorde för mig :)
Och jag hoppas du hade minst lika roligt som vi :D hihi!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Största äcklet någonsin

2009-05-15 @ 12:51:54
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Fyfan va klockers! Skulle också vilja shake'a satan!!!!!

Men håller med dig om dom där äckliga jävlarna, fattar inte vad fan dom ska hålla på för? Dom har ju ändå bott i Sverige en tid då fattar dom väl att man förhelvete inte håller på så? Du skulle haft tårgas eller något på dig :) När jag jobbade natt så var det ju jämt såna där idioter runt omkring (körde i Storvreten i Tumba liksom). Folk som ville hålla på , skulle taffsa och skit. Speciellt när jag jobbade fredag-lördag natt. Inte kul kan jag säga!!! Men dom fick höra vad jag tyckte om dom också :) haha.

Bakis som fan idag eller bara fötterna that kills you? <3

2009-05-15 @ 13:40:17
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Michaela

Haha ellerhur?!! Man blir ju helt jävla galen..



Jo jag märker hur upprörd du blir ;)



Vad händer denna helg för dig då schmexy?

Har du hört något från Bea idag eller?

<3

2009-05-15 @ 15:50:43
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: sanera

jag hade as kuL! :D skit full hahahaha

2009-05-16 @ 12:18:13
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0