Imorgon är det fredag

Idag gick jag upp kl 7 (okej, tio över...), blev hämtad
av supersnälla Cilla, Kattis kusin, som körde mig till lagret.
Sen blev det snöra brallor för hela slanten, hann med 9
lådor idag, så det är typ 12 st kvar... Får speeda på extra
mycket imorgon (hur nu det ska gå till?! speedade ju på
utav bara helvete idag...). Det löser sig!



Efter jobbet åkte jag och mamma och handlade pizza
på Pizza hut, så jävla gott. Sen blev det en sväng till Farsta.
Skulle köpa choklad till Cilla och Bengt som har skjutsat
mig fram och tillbaka på jobbet. Sen shoppade jag ett
gulligt linne från MQ också, och en tröja, hihi!
Ska egentligen inte shoppa mer nu, måste spara pengar...

Sedan försökte vi plocka bort fästingar från Pysen,
grannkatten (även kallad Snirfen). Men det tyckte han inte
alls om, stackarn... Vi fick bort två iaf. Men man vågar
fortfarande inte klappa honom, usch! Det är så äckligt
med fästingar...


Lilla Snifen ligger och solar i lampans sken...

Har fått se Saneras studentklänning + skor också!
Hon kommer vara så fin, så fin!

Imorgon åker älskling på kryssning och kommer inte hem
förrän på söndagkväll! Usch, så tråkigt :( Saknar honom redan.
Fick en puss av honom sist imorse, men jag vill ha mera pussar!
Du får skicka en mms-puss till mig älskling! I love you <3


Jag älskar dig mest av allt, älskling.

Nej, nu är det fan läggdags. Godnatt gott folk.
Vi höres imorgon. Fredag.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

taaaack sötnos!!!!!!!!! har köpt en SÅN FIN klänning till kvällen på studenten nu också :D:D:D:D::D::D:D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-29 @ 14:49:10
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0