Lördag och söndag

I lördags var det party. Först middag och vin hos Katti med tjejerna.
Sedan kom killarna dit och så började vi leka lekar. Och blev packade.
Hemgång vid halv två, var hemma vid 2. Skönt att det var så nära hem.
Snodde lite bilder från Katti:


Bild 1: Henna och Katti.
Bild 2: Krille posar i "Lady Gaga"-glajor
Bild 3: Leker och skrattar.
Bild 4: Skrattar åt leken.

Riktigt kul hade vi. Och jävligt mycket skratt blev det. 

Igår, söndags, så följde jag och älskling med mamma och pappa ut till
mormor på Listudden (kolonistugor) och drack lite äppeljuice.
Sen åkte vi till Bauhaus och köpte en grind till altanen. Efter det åkte
jag och älskling hem till honom och lagade pannkakor (läs: jag lagade),
sen så fick jag göra det en gång till bara för att han skulle ha matlåda.
Men jag fick en melon för besväret (som jag var tvungen att följa med och handla,
och skära upp själv). Idag ska jag dit igen, trodde först att det var tisdag idag
så jag sa till älskling att jag skulle till engelskan först. Är lite smått förvirrad.
Kan vara för att jag åt gammalt smör idag! Inte med flit alltså.


Äckliga Lätta, Bregott ska det vara!

Jag skulle göra frukost hos älskling, letar efter bröd. Öppnar skåpet
och hittar gröna smörgåsar. Mögel (gick ut 24e april). Sen hittar jag annat bröd i frysen,
stoppar i brödrosten. Tar fram osten. Mögel (fast den hade inte gått ut än).
Sen brer jag smör på mina rostade mackor, tar en tugga - surt?
WHAT THE HELL?! Kollar på smörpaketet, gick ut 3e mars....

Det var den morgonen det. Har fortfarande inte ätit frulle. Tog en majskolv
när jag kom hem till mig. Så nu ska jag laga lunch! Ciao!
Btw, jag åt inte upp smörgåsarna med surt smör, de gick i sopen, dirr.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAHAHHA HA´´JAG VISSTE ATT DU SKULLE LACKA! sen jag ba äh måste fan lägga till det där om pojkvän annars får man väl en käftsmäll av slemmi. hahahah!

2009-05-18 @ 14:10:55
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

EUUUUUUUUUUUUUUUUUW JAG SPYR, JAG KOMMER DÖ. hatar gammalt. fyfan. stackars !!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-18 @ 14:12:47
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

HAHAHAHA, vilken tur att du känner mig då ;D jaaaaaaaa, jag vet! visst är det äckligt? dan ba: haha så blir det när man aldrig är hemma.. han skyller alltså på mig, att han har gamla saker hemma :O

2009-05-18 @ 14:22:08
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0