Maj

Nu är det maj! Och det innebär:

  • Jag och älskling har varit tillsammans i fyra hela månader, 1:a maj
  • Katti & Krille flyger till Turkiet (idag), 2:a maj
  • Katti fyller 20 barre, 10:e maj
  • Katti och Krille kommer hem natten till den 10:e maj
  • Sanera har studentskiva, 14:e maj
  • Min faster fyller år, 22:a maj
  • Min syster fyller 15 barre, 24:e maj
  • Sista engelskalektionen, 26:e maj
  • Fira att engelskan är slut, 26:e maj(?)
  • Älskling ska på kryssning med jobbet, 29:e maj
  • Älskling kommer hem från kryssning, 31:a maj
  • Älskling och jag har fem månader tillsammans, 1:a juni


Ganska mycket som händer denna månad ;)
Mycket party (a) hihi!

Ja, jag ska lägga upp bilderna från valborg,
har bara inte orkat lägga in de på datorn än (a)
Ni får stå ut med att vänta så länge!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0